Dagens...

2008-11-01 @ 17:33:42
En listig dag... hahaha. Jag har skrivit packlista hit och dit och även en liten önskelista xD haha. Men jag kom på mig själv, att jag önskar mig ju inget typ :S haha. En extern hårddisk skulle sitta fint, men hur kul är de egentligen att få en sån, haha. Sen vill jag ju såklart ha biljetter till Bounce :D haha. Enda vettiga grejen jag kunde komma på ju, sen blev de bara massa filmer typ xD Menmen de är ett tag kvar ju...

Dagens låt: under mitt tak - sonja aldén.
Dagens dusch: imorse.
Dagens frisyr: uppsatt med diadem.
Dagens smink: inget.
Dagens klädsel: mjukisbrallor och linne.
Dagens händelse: hm, fått "ny" tv-bänk.
Dagens planer: plugga...
Dagens vill ha: choklad.
Dagens saknad: n och s <3
Dagens drog: julmusik och sonja.
Dagens tråkigaste: kylan. och att de finns nada att göra.
Dagens finaste: sonja.
Dagens måste: plugga.
Dagens dricka: päron dryck.
Dagens köp: inget.
Dagens mat: öhm, enda jag ätit idag är chips så jag säger väl de.
Dagens kärlek: sonja.
Dagens mående: bara fint men grymt uttråkad.

Ja de var de de... Jag gör inte ett piss här just nu. Lyssnar på lite Sonja då, enda mysiga just nu. För annars är de iskallt i mitt rum typ, haha. Jag tror faktiskt jag ska kika på Tingeling igen, och sedan efter den kanske ta tag i lite plugg : )

Vi hörs,
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback