Va lite klockan är...

2008-11-02 @ 16:59:29
Det känns som klockan är jättemycket, de är ju fan mörkt ute redan :O HAHA. Helt sjukt ju... Mamma ringde nyss och de är fortfarande kvar i Uppsala, de åt där nu så jag skulle få donken sen när de kommer hemåt :D Wohoo!! Men jag skulle typ gå ut med mussebus, så jag får la göra de snart!! Tidigare här så har jag typ städat min garderob, de bara blev så. Jag höll på att kolla vad jag skulle ha för kläder med mig till Fuerte och då blev de lite stökigt. HAHA. Men nu är kläder bestämda iallafall, yes najs!!

Nu sitter jag här och lyssnar på julmusik, myyysigt!! Annars kikar jag runt lite på face och läser lite bloggar... Finns inte så mycket annat att göra, inget på tv heller.. Bara Ensam mamma söker, men de är ju ikväll, långt dit xD haha.
Nej jag ska ta mig ut med musbus nu : )
/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback