Choklad är gott!!!

2008-10-19 @ 01:20:40
Jag kom som sagt tillbaks hit efter Svensson Svensson, de var ju skitkul ju, som vanligt!! Öpnnade min choklad då också, som förövrigt är slut nu XD Det är inte bra med choklad för mig asså, jag måste börja trappa ner på den, äter alldeles för mycket och alldeles för ofta!!! Dåligt... Efter tvn så poppade vi lite popcorn, very gott :D Dem tog också slut ganska så snabbt xD haha. Så, just nu har jag bara min festis här och de är väl lika bra de : )

Jag har fixat lite till med klippen och ska bränna ut ännu en skiva, najsnajs.. Annars lyssnar jag lite på julmusik och bara tar det lungt. Är inte så värst trött längre heller, men nån gång ska man väl komma till sängen men kanske inte än.  Funderar på att klippa ihop en film till sen, hmm, kanske Diggiloo-klippen :P haha. Så jag blir av med dem på datorn... Dem tar mycket plats här ju!

/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback