Du får inte göra om mitt namn och börja kalla mig för din.

2008-10-16 @ 23:45:56
Nu börjar det bli dags för sängen här, klockan tickar på, men jag känner mig ändå inte så trött liksom! Hmm...

Jag har inte gjort så mycket sen sist, ätit lite granna, kollat runt massa här och sedan bara lyssnat på Sonja!!! Jag fastnade tidigare med att kolla lite utbildningar, sista ansökningsdagen till högskolan var ju igår och jag har skickat in. Så jag har kollat igenom lite sjukgymnastutbildningar, va de är för kurser som ska läsas och sådära, verkar vara väldigt intressant!! Skulle vara sjukt kul om man kom in asså, och att de löser sig med boende då också!!! Sen kom jag även in på de som jag inte ska in på, för jag blir så jäkla sugen och de är just danskurser/utbildningar.. Snurrade runt på massa olika sidor och jag har bestämt mig, hur de nu än blir med högskolan till våren så ska jag börja ta lite danskurser : ) Jag vill, jag ska, det är ett Måste!!!! Sen blev jag alldeles för sugen på att dansa så jag lära lägga ner sökandet xD hihi. Får ta upp de nån annan dag!

Snicksnackar lite med Milla på msn nu och missbrukar Sonjas skiva nå rejält!!! Mp4an ligger på laddning också, så jag kan lyssna på Sonja när jag ska sova (A) haha! Smaskar lite på choklad nu, väldigt gott, fast borde inte göra de med tanke på tiden menmen xD

Nu ska jag ta och avsluta här, en dag imorrn också!! Får se vad som händer då : )
Gränslös kärlek
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback