En liten paus.

2008-10-18 @ 21:23:09
Jag känner mig inte så uppåt för tillfälle, är hemskt trött och sen finns den där hemska känslan, saknaden. Det är ju helt sjukt, jag saknar er något enormt, jag vill bara umgås med er och bara vara, längtar... Jag saknar speciellt Dig, obeskrivliggt, gaah!!! Ligger här i soffan med datorn på mig och lyssnar på Sonja än, älskade människa <3

Men jag ska ta en liten paus från datorn, för de är ju snart Svensson Svensson på tv : ) hihi. Ska ner och göra pappa sällskap, om han vill se de, och även poppa lite popcorn, gott!! Sa ju åt pappa att köpa de tidigare (A)

Sen är jag säkert tillbaks här, som vanligt...
/ C.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ska se älskade Sonja imorgon :) längtar :)

2008-10-18 @ 21:45:49
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Carro

Annika: Men ååååh va kul :D jag vill också, fan att de är så långt till gbg :( Men du får ha de så himla kul :D hihi. Hälsa vackra människan!!

2008-10-18 @ 22:10:40
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback