Fredag.

2008-10-17 @ 12:09:58
Jag är vaken, woho!! Kom la upp för en stund sedan, har hunnit kolla igenom alla bloggar och lyssnar nu på Sonja här som vanligt!! Tandläkarn ringde tydligen i morse också, de hade bokat in mig på två tider till tandregleringen fast jag hade inte fått dem xD HAHA. De var den 19 och 29 november.. Och vi hade bokat 26:e. Så de blev nu den 19 och 26 november som blev kvar : ) Det känns gött!! Fast ja, hoppas inte de är nåt annat just den dagen då : /. Jag vill veta nu ju!!! Men det känns iallafall skönt att jag kommer nånstans med all denna skit, på tisdag ska jag dra ut en tand igen så!

Det blev ingen bokhämtning idag, de blir på måndag istället!!

Nu har vi kommit till helgen också, och jag ska vara hemma denna helg.. Det kommer kännas så konstigt, är ju så sjukt van att vara i Sthlm ju xD haha. Men jag har lite att fixa med iallafall, troligtvis ska jag hem till pappa i helgen, han skulle plinga senare!!! Jag måste rensa lite på hans dator, den går segare pga mina alla videoklipp (A) Så jag ska försöka klippa ihop till videos och sen ta bort massa... Det blir skoj :D

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, hörs väl senare!!!
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback