Go´morron... eller Go´midda´.

2008-10-29 @ 13:27:56
Här sitter jag och äter bilar med en handduk på huvve ;D Yeah!!!

Men jag ska faktiskt ta och fixa mig klar snart... Tänkte äta nå frukost/lunch eller liknande. Mamma slutar jobbet vid halv fyra tror jag och då ska vi troligtvis åka till valbo :D Wohoo!! Syster och jag ska köpa lite fler juleklappar (A) haha, vi är Bäst!! Sen ska även jag kolla på kavaj och sånt dära, jag vill ha en, har alltid velat ha en ju!!! Sen vette fan vad som händer mer idag... Kanske att jag får för mig att plugga, jag lär iallafall skicka in fördjupningen till min lärare. Också lär jag betala mina skolböcker medans jag har några pengar kvar xD HAHA.

Nej nu ska jag bädda sängen och fixa mig...
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback