Hemma ;D

2008-10-15 @ 19:33:35
Jag kom hem för en liten stund sedan...

Kom iväg till skolan, hade historia lektion vid tre och fan, läraren var frisk, blöö.. Gick igenom frågorna från gårdagen och fick sen i uppgift att läsa typ 40-50 sidor, eller skumma igenom och sedan ta ut fyra fårgor från de xD haha. Inte lätt ska jag säga, men jag kunde iallafall inte vara kvar på hela lektionen, wohoo. Spanskan började vid halv fem.. Läraren babblade lite och satte de andra i arbeten, så då pratade han lite med mig, visade vad de hade hunnit med och sådära, men jag var så duktig tyckte han, jag hade de spanska uttalet och allt sånt skit, så de gick fort!! Sen tillbaks till klassrummet och göra lite adjektiv och skit, kulkul.. Sen fick vi läsa lite och fråga ut varandra, blabla :P Sen slog klockan, finally, halv sju och lektionen var slut :D Så då var det bara att åka hemåt, najs värre!!

Mitt skolschema...
Måndag: SvA 10-12. Desktopp 13-15.
Tisdag: SvB 8.30-10. HiA 10-12.
Onsdag: HiA 15-17. Spanska 16.30-18.30. Om det behövs: SvB 13-14. SvA 14-15.
Torsdag: SvA 10-12. SvB 15-17.
Fredag: LEDIIIG!!!

Nu sitter jag här och gör inte mycket alls, lyssnar på Sonja (A) hihi. Och kollar efter spanskabok, jag måste beställa en :P hihi. Men jag är inte riktigt säker på att de är rätt bok, hm, men får väl hoppas på de, men kan vänta tills imorrn innan jag beställer den : ) haha. Jag börjar bli lite smått hungrig här, har inte ätit något sen 12 fan. Men snart mat här ju, de håller på nere :D hihi. Nu ska jag glo igenom allt och se om jag missat något...
Kärlek
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback