Hemma igen...

2008-10-27 @ 17:07:32

Yees, min lektion slutade vid tre som sagt.. Vi håller på och ska göra visitkort nu också, de är väl lite kul!!! haha, de blir väl bra tillslut, när jag väl bestämt mig för hur jag ska göra.. Vid tre så kom mamma och syster och hämtade mig och vi åkte iväg och kollade på lite tapeter, de var najs, gud va mycket de finns asså!!! Ska fixa fondvägg i rummet ;D Men jag tror jag väljer mellan två stycken nu iallafall, en brun med typ svart/vit/beigea grener som "går över" hela tapeten och en hel svart med nå knallrosa löv/blommor eller va tusan de var.. (minns inte xD) HAHA. Som de verkar nu, så kommer jag välja de sistnämnda men som sagt jag har ett tag att fundera!! Men hittade rosa plädar som jag var sugen på att köpa också, inne på Rusta ^^. Efter det så åkte vi hemåt...

Nu sitter jag här och gör ingenting, ska väl ner och slå in en julklapp snart xD HAHA. Det är myyys!! Och jag undrar vad de funderat ut för mat där nere också, de ska bli köpmat lät de som iallafall, gött :D Nu ska jag göra något annat, höres!!
/ C.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah ;P Visitkort har vi gjort massor av ;P Desktopp är oftast Dött! ;P

2008-10-27 @ 22:28:20
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback