Hemma igen.

2008-10-08 @ 19:09:15
Vi kom iväg vid halv tre ungefär, de blev så att vi åkte till öb och köpte skarvsladd till mig och fick även lite godis, mums!! Och sedan åkte vi till mormor och där blev vi kvar ett tag, hon hade fixat fika till oss :D Så de blev bullar och saft!!! Mycket gott. Efter ett tag där så åkte vi hemåt, och då skulle mamma och Robert åka vidare till stan och då skjutsade dem mig till pappa : ) Så där fixade jag lite grann, väldigt gött ju!! Sen kom pappa hem strax innan fem typ, så pratade massa med han : ) hihi. Och sen satt jag där och knappra lite till på datorn och strax efter sex så skjutsade pappa hem mig : ) Och då var de mat här hemma, potatis och korv!!!

Och nu har jag preciis satt mig här och jag ska bara kolla igenom allt här och sedan ska jag ta och göra något annat, orkar verkligen inte sitta här vid datorn...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback