Jag är tillbaks!!!

2008-10-15 @ 22:35:22
Hahaha, jag kunde verkligen inte slita mig bort härifrån.. Det finns ju fan inget annat att göra här ju, men jag hann fixa min spanska läxa iallafall när jag var borta en stund. Hihi nåt bra med de hela.. Och jag har hunnit kolla igenom alla bloggar här och även face.. Ska ta och glo igenom bdb nu om de är nån som uppdaterat, men någon finns det alltid ; ) Och Sonja sjunger så fint för mig här också, helt lövely!!! Sitter här och tuggar lite på pepparkakor också, riktigt gott ju.. Vi närmar oss julen xD HAHA. Inge trött är man heller, jäkligt trökigt ju... blöö!

Saknaden är stor efter dig...
Så, nu blir de till att kolla på mello-musikalen, hihi :D

¡Hasta luego! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback