jag har väldigt tråkigt.

2008-10-04 @ 14:44:29
Jag sitter här och gör ingenting känns det som, blänger ju mest bara på skärmen. Det finns ju inget att göra på denna, eller något säkert men inget jag kan komma på just nu iallafall. Jag har tråååkigt. Radion är på och de spelas för fullt här. Pratar lite grann med syster också, mys!! Men ih, kan någon ge mig lite förslag på vad man kan göra xD haha. Tänkte att jag skulle åka till pappa och fixa lite videos och skit, men de kommer ju ta apalång tid så de sket sig, kanske hinner i veckan någon dag. Jag fixade iallafall bland mina skolpapper, det gick väldigt fort, jag måste verkligen ta tag i allt sådant och börja plugga nu!! Om jag ska få pengar så lär jag ju sköta plugget, blö. Jag orkar ju inte men jag måste verkligen...

Det är kanelbullensdag idag också, så jag lär ju ta och äta lite bullar ;D haha. Jag hoppas ni gör de också ; ) thihi. Ha de gött alla!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback