Kanelbullar <3

2008-10-19 @ 21:35:32
Jag har nyss kollat igenom "Sonjas sommar" och shiit vad jag längtar tillbaks, jag åkte fan över hela landet för den bruden.. Eller nästan iallafall xD haha. Löööve her!!! Blev lite kanelbullar och saft till de också, mums, länge sen man åt bullar ju!!! Tidigare här blev jag fast framför tvn och såg Ensam mamma söker, de är ju bara så himla bra ibland asså :D haha.

Nu gör jag inte direkt mycket här, lyssnar lite på musik och bara tråkar liksom... Och de lär bli tidig kväller ikväll, de är ju skola imorrn, trååkigt, haha. Men de blir inge mer skola denna veckan, de är bara imorrn. På tisdag ska jag ju till tandis och då blir det ingen och på onsdag är jag säkerligen så uppsvälld att jag inte vill visa mig där xD HAHA. Och torsdag är de studiedag, wohoo :P haha. Så, ikväll lär jag sova tidigt!!!

Nu ska jag kolla igenom lite grejs här och se om nåt är uppdaterat : )
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback