Kvar ännu...

2008-10-09 @ 13:27:43
Jag har inte kommit så långt ännu, haha.

Men jag har iallafall duschat, så de är klart. Har även hunnit äta frukost, kändes väldigt kul att jag lära skära mackan i bitar för jag kunde inte få in hela i munnen (A) HAHA, o yes, jag är inte lika uppsvälld längre :D Så de kanske hinner lägga sig till helgen, wohoo!! Va har jag mer gjort?! Jo noppade ögonbryna också *intresseklubben antecknar* haha. Jag har även packat klart, eller de som går för stunden iallafall : ) Det känns skönt. Har även langat över lite musik till mp4an, tänkte att jag kunde ha den för en gångs skull på bussen xD haha. Men jag måste verkligen ta mig ner på stan nu men de småduggar lite smått ute tror jag, mindre kul... Men ja, jag måste dit!!! Jag bara skjuter upp allt hela tiden...

Nej, nu måste jag iväg. Stänga av musiken och allt här hemma och tralla...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback