Lördag.

2008-10-18 @ 11:45:00
Nu har de blivit lördag igen då. Och här sitter man som vanligt typ. Vaknade lite smått runt halv elva, de var riktigt skönt, inte sova bort hela dagen liksom : ) hihi. Tänkte säga att jag lyssnar på Sonja igen men de gör jag faktiskt inte, just nu spelas Mariah Careys All I want for christmas is you (A) Jag älskar den låten och ja, nu kan de fan bli jul tycker jag!!! Annars sitter jag och funderar på om jag ska bränna ut lite bilder medans jag ändå har lite skivor kvar xD haha. Jag ska räkna lite på de först...

Resten av dagen blir väl här vid datorn också, tänkte försöka få ut lite fler videos så jag kan ta bort en del från datorn. Nej nu ska jag sätta igång och räkna här xD Wohoo...
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback