Måndag!

2008-10-20 @ 11:23:16
Här sitter jag och trallar på julmusik :D Wohoo, haha, All I want for christmas is you, den är helt lövely ju!!! Annars gör jag inte mycket just nu, har hunnit duschat och ätit frukost iallafall, så nu sitter jag ju mest och väntar på att klockan ska ticka lite fortare xD haha. Jag ska ju till skolan, börjar vid ett med desktopp, lär prata med läraren där och se vad jag har missat xD Ska också träffa Junia i matsalen där innan och låna hennes historiabok : ) hihi. Lektionen håller på till tre iallafall, är väl hemma strax efter de...

Sen får vi se vad som händer idag, jag har inge fler planer för dagen iallafall...
Tråktråk ju...
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback