One more...

2008-10-07 @ 13:27:50
Yes, då kom vi hem för en stund sedan...

Blev ingen skola imorse, jag sov istället xD haha. Men upp och hoppade vid halv nio, duschade och åt frukost. Mamma kom hem vid tio och strax därefter åkte vi till Gävle. Klockan elva var de dags igen, dra ut tänder, men denna gång blev de bara en i över käken. Det gick bara bra, ska tillbaks den 21 okt och dra en till xD haha. Sen är det faktiskt klart med att dra ut tänder, iallafall vad jag vet!!! Klar där strax innan tolv och då drog vi till valbo för mamma skulle lämna tillbaks något, så vi snurrade runt i affärerna där : ). Och sedan var det hem, vare hemma en stund nu...

Jag gör absolute ingenting just nu, kanske ska ta en ipren snart, för jag tror att bedövningen börjar släppa lite grann. Vad händer resten av dagen?! ja de undrar faktiskt jag med. Jag kan nog skriva en packlista när jag ändå bara kommer sitta här. Blogga lite kanske, se på film kanske, fixa och dona lite, sånt som är kul ;D haha. Skulle vilja åka till pappa men vet inte om jag orkar de, lååångt dit ju!!!

Nej nu ska jag ner och se vad moder gör och sen vette fan!!! Höres senare!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback