Onödigt.

2008-10-02 @ 17:00:40
Jag kom nyss hem från skolan. Åkte dit strax efter fyra här, trodde ju då som sagt att jag skulle ha intro i spanska vid halv fem. Satt iallafall där ett tag och pratade med en kille som också skulle läsa spanska, trevligt. Efter ett tag kommer nån som jobbar på skolan till oss och säger att läraren har inte blivit informerad om denna intro, så ja, vi fick lämna våra nummer så skulle läraren ringa upp oss imorrn. HAHA. Så de var bara att åka hemåt igen, gaaah!! Så himla drygt ju, stressar dit och sen är det bara åka hem igen...

Satte mig här direkt, vet inte riktigt vad jag ska göra nu ju. Ska blänga igenom bloggarna som vanligt iallafall, nåt kan ju ha uppdateras (A) haha. Höres senare igen!!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback