... Regn är allt jag ser .

2008-10-20 @ 16:16:02
Nu är jag hemma igen, eller har varit hemma en stund nu. Blöt om fötterna var man också, jag hade inte så bra skor att gå i (A). Men kom la till skolan vid halv ett ungefär, träffade Junia och fick historiaboken, tack :D hihi. Sen träffade jag på Annette lite snabbt, pratade lite om hur de gick med fördjupningen *host* Sen letade jag typ reda på min lärare och hon hade saknat mig dem förra lektionerna, men de gick hur bra som helst att hoppa in ;D Yeah!! Vi håller på och jobbar i Adobe InDesign CS, tror de hette så hahaha, just nu känns det väldigt knasigt, men de ska la funka bra när man väl lärt sig lite grann : ) Jag måste beställa bokfan dit också, gaah!! Så jag lär fixa spanskan och desktoppen senare här.. Vi slutade strax innan tre och då trallade jag hemåt igen : ) Hann hem innan det började regna, wohoo!!

Nu sitter jag här och gör inte mycket alls, som vanligt!!! Lite musik spelas ur högtalarna här, mys. Jag tänkte inte bli långrandig här vid datorn, ska bara skriva ut detta... Jag skriver väl säkert senare igen, och får se om jag gjort något vettigt xD
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback