Regnet de bara öser ned.

2008-10-01 @ 17:30:04
Och jag skojar inte heller, de vräker ner lite smått... Länge sen man såg regn ju xD haha. Eller, hmm ^^.

Jag var in på studera.nu och fixade ett användarkonto tidigare, så jag får la gå in där och fixa min anmälan till högis snart också. Den går ju att ändra hela tiden fram till slut datumet, så de känns ju bra : ) Jag funderar fortfarande lite på vad jag ska söka, eller jag vet ju, men om det kanske finns något mer!! Och jag kanske lär kolla upp lite med boende och sådant också, de får jag kolla lite längre fram.

Annars har jag mest suttit här och blängt. Kollar lite smått på Extreme home makeover nu med lite musik i bakgrunden ;D haha. Nej nu ska jag blänga runt här lite mer...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback