Rix MorronZoo.

2008-10-08 @ 08:29:56
Jag ligger här och lyssnar på rix morronzoo just nu. Jag kom på inatt när jag gick och la mig att Sonja skulle ju fan gästa studion imorse. Så istället för att ställa klockan på tio så stod den på halv åtta xD HAHA. Tvn på och letade på ett band, så ja, nu är det med Sonja inspelat :D Och guud så vacker den människan är, liksom även på morgon :D iiiih. Underbart att höra henne prata och se henne också för den delen. Och hon var ju bara sååå sööt när hon skulle mima till sin egen låt ^^. hihi, riktigt kul att se!!! Jag saknar henne nå enormt ju, gaaah. Längtar efter henne...

" Du får inte andas på min panna
Och inte få mig falla med
Om du inte sen kan stå för all den oreda du ge
Och du får inte röra vid mitt hjärta, som om allt var uppenbart
Men jag önskar inget hellre än att du gör allting mot mig snart


Du får ta den tid du behöver för att förstå vad det är du vill
Du får be en bön att tiden du behöver räcker till
Och du får samla dina tankar så att två själar kan få ro
Så att allting som vi lovade oss själva kan få gro
"


DEN SLÄPPS IDAAAAAAAAAAAAAAG!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback