Skolan...

2008-10-16 @ 17:55:19
Jag är nu hemma från skolan.. Det kändes lite onödigt att åka dit men ja, roligt att träffa folket igen : ) hihi. Vi gick igenom hur man skriver en fördjupning, vad som ska vara med och så. Jag har ju redan hört de tusen gånger typ, men de är alltid skoj att höra på Annette när hon ska förklara vissa grejer xD haha. Och vissa är verkligen apsega i gruppen, dryyygt!! Men ja, mycket mer hann vi inte med där, vi slutade vid fem. Tog sällskap med Junia hem också, och jag ska få låna hennes historiabok :D Wohoo göttgött!! Ska förbi skolan imorrn och hämta den, tack!!!

Nu sitter jag här och äter lite glass, väldigt gott!! Och lyssnar på Sonja, hihi. Jag vet inte riktigt mer vad jag ska göra... Finns inte så mycket ju, de slutar jämt med att jag sitter här iallafall.. Men jag ska iallafall glo igenom allt här som vanligt, sen får vi se vad som händer... Hoppas de dyker upp nåt kul ;D
Kärlek
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback