Skoula.

2008-10-28 @ 13:06:36
Jag kom upp lite senare än vad de var tänkt. Så de blev till att stressa, in i duschen och kastade i mig lite frukost. Fem i halv nio åkte jag hemifrån, haha, jag började vid halv... Kom la till skolan en kvart senare, syon var upptagen så jag trallade upp till svenska lektionen. Slog mig ner där och där jobbade alla med fördjupningen, jag satt mest där och glodde i en bok. Onödig lektion, haha. Sen var de dags för historia lektion, den var mega dryg. Vi fick tre häften med olika texter, skulle välja en som vi ville fördjupa oss i och göra ett arbete om och sedan redovisa de nästa vecka!! Dötrist, så vi satt och läste i cirka två timmar xD HAHA. Slutade vid 12 och då gick jag ner till syon och jag fick tralla till en annan som sköter om kursplanen, pratade om csn och skit. Hon hade glömt att fylla i att jag skulle läsa Desktopp, så de var 30 poäng som saknades, men nu är de fixat och hon har skickat in de till csn så allt är grönt!! Sen åkte jag hemåt...

Nu sitter jag här och pratar lite med syster och sådära. Vi ska la iväg senare här och shoppa lite ;D HAHA.
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback