Sonja Aldén - För att du finns <3

2008-10-31 @ 23:26:04

Den här låten är nog den Bästa låten som någonsin gjorts/skrivits. Jag älskar låten och jag älskar människan. Hela framträdandet är helt fenomenalt. Så himla magiskt. Hon berör verkligen. Jag kommer nog Aldrig tröttna på låten, den har varit med mig ända sen jag hörde den i Melodifestivalen första gången. Man kan verkligen lyssna på den när som helst, helt underbart ju... Och jag har fått så sjukt mycket minnen, tack vare den låten och självklart, tack vare Sonja!! Minnen som jag aldrig för en sekund skulle kunna byta bort. Kan bara säga, Tack Sonja!! Du är bland det bästa som hänt mig!! ♥

För att du finns
För att du kan
Du leder vågorna mot land
Du river murarna mot världen
För att du ser
För att du förstår
Nu lyser himlen där jag går
Du tar min hand och visar vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback