Sovdags redan ?!

2008-10-06 @ 21:58:57
Jag gör inte ett piss just nu, och pratar inte med nån på msn heller, knappt någon inne där. Jag ligger bara i min säng här och lyssnar på Laurent Wolf - No stress!! Grymt härlig låt ju... Men iallafall jag gör absolute ingen nytta här. Jag tror jag ska stänga ner här för kvällen och försöka sova.. Tidigt, yes jäkligt tidigt för att vara mig :S haha. Men jag har skola imorrn, börjar vid halv nio. Efter de så kommer mamma och hämtar mig, ska in till gävle igen, dags att dra ut tänder igen xD HAHA. Men de ska la gå bra : ) hihi. Sen får vi se hur dagen blir, beror helt på hur jag mår.

Nej nu ska jag stänga ner här och bara blänga i taket xD HAHA. Inge trött här...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback