Stan och valbo.

2008-10-09 @ 17:57:33
Strax innan två drog jag ner på stan och snurrade runt lite, sen ringde Sara, hon var på stan med Katta så jag träffade dem och vi snurrade runt lite till : ) Sen skulle dem till Valbo så jag hängde på dit, men först en sväng förbi dollar och rusta. Sen var de raka spåret dit, in på skohuset och sen över till köpis, kollade runt där en snabbis : ) Kulkul. Sen släppte dem av mig på stan igen och jag kollade runt lite och sedan trallade jag hemåt : ) Kom hem strax efter fem här, hihi. Och då skulle mamma åka till ica så jag hängde på då för jag lära ta ut pengar till imorrn, så då blev de fixat : )

Nu sitter jag här och gör inte mycket alls, snart dags för mat eller snart och snart, de håller iallafall på med maten här. Jag är så hungrig nu ju... Tänkte kolla runt lite nu om de är nåt nytt uppdaterat nånstans : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback