Stockholm <3

2008-10-10 @ 15:14:04
Nu är jag framme i Sthlm här...

Min buss gick vid 11.10 imorse, mamma skjutsade mig och de var galet segt som vanligt att åka ju. Men för en gångs skull så hade jag mp4an med mig så de blev till att lyssna på musik hela vägen... Sonjas nya skiva, såklart :D haha. Jag älskar den... Framme i Sthlm, Micke mötte upp mig och vi åkte raka vägen hem hit, där vi sitter nu!!!

Sitter med varsin dator och blänger lite nu : ) hihi. Ikväll är de tv som gäller, först Världens barn galan (sara, britta & madde ju) och sedan Singing Bee (natta är med & vi). Så, så kommer våran kväll att se ut!! Iallafall va vi vet för stunden : ) haha.
Nu ska jag glo runt lite mer här.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback