Tidigare...

2008-10-06 @ 13:58:44
Som ni märker så är jag hemma lite tidigare från de jag sa. Haha, jag orkade liksom inte stanna kvar...

Jag började ju med svenska vid tio, de var la kul : ) Gjorde lite uppgifter om hur ord stavas och sådära, som då jag tyckte var skitlätta medans andra hade väldiga problem :S haha. Sen fick vi lite papper som vi ska läsa på till på torsdag, för då börjar vi med formlära :D Och jag behövde inte ens komma då om jag inte ville, men jag tror faktiskt att jag vill komma ju!!! Grammatik är kul, de är bara att inse de allihopa ;D thihi. Slutade runt tolv och då tog jag och Matilda sällskap ner till stan och sedan drog hon iväg och jag sprang runt lite i affärer. Var ju till bokia och köpte kollegieblock och en bok till mig, Mia Törnbloms Självkänsla nu! Har alltid vela haft den, så nu tog jag chansen och köpte den : ) hihi. Sen glodde jag runt lite till... Tröttnade där och orkade inte åka tillbaka till skolan heller för lektion, tror dock att de bara skulle bli jag, för den killen som också skulle börja desktopp drog tror ja xD HAHA. Så jag får mejla läraren sen : ) Men jag drog hem iallafall och satte mig här direkt.

Nu ska jag äta lite kräm och skriva över allt från svenskan idag i ett kollegieblock och även göra uppgifterna som ska vara klara till på torsdag : ) hihi.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Mika

men du kan ju GÄRNA få göra all min grammatik EVER i svenskan då.. BAHA!! hahaha.



Puss, saknar dig babe!

2008-10-06 @ 17:27:44
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback