Tisdag!

2008-10-21 @ 11:49:29

Kom hem för en stund sedan...

Klockan ringde vid sju imorse, upp och hoppade strax efter de, duschade och åt frukost. Kvart över åtta åkte vi och hämtade mormor och sedan var de raka vägen till Gävle. Nio skulle jag vara där, drog ut sista tanden nu : ) Och de gick hur bra som helst, inga problem, klar efter en halvtimme. Så nu är det bara rälsen som väntar i november : ) Efter de så åkte vi till Valbo för att kika på datorväska till mig och Ankan, snurrade runt i alla affärer, tillslut hittade vi en :  ) Sen åkte vi hemåt!!

Nu börjar bedövningen släppa här, så jag ska ta och leta på en tabelttis. Jag vet att jag kommer få svinont när som helst, jag tar alltid tabletten lite sent xD HAHA. Men sen går de över... Annars lyssnar jag på Sonja här och bara kikar runt : ) Klockan är ju så lite ännu, får se vad som händer idag...
/ C.


Kommentarer
Postat av: Angelica

MEN ÅH! Jag vill också ha räls, hur galet snyggt är inte det då!?!?!?!? Cp tandläkare.

2008-10-21 @ 16:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback