Torsdag.

2008-10-16 @ 11:58:59
Här har jag hamnat igen... Jag kom la ur sängen vid elva här, riktigt skönt att bara ligga och dra sig, också har jag ju radio också, de spelar högt bredvid här xD haha. Kom upp och har la nyss ätit frukost, gött : ) Jag ska snart hoppa in i duschen här, så håret hinner bli någorlunda torrt tills jag ska till skolan.. Jag är ju tvungen att ta mig dit idag på svenska lektion, läraren ville se hur långt jag kommit med fördjupningen *host* HAHA. Men jag ska förbi stan först också hade jag tänkt, hmm, kanske dags att göra sig klar nu då...

Och de regnar ute också, blöö, hoppas de hinner gå över, annars blir jag väldigt blöt.
Tack och hej leverpastej
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback