Tv-kvällen slut.

2008-10-13 @ 21:27:25

All tv för mig är slut för kvällen... Jag råkade visst missa lite av Vänner tidigare, glömde helt bort tiden xD haha. Men kollade på sista halvan och jag hade sett de avsnittet förut så!! Sen fortsatte de med Färjan och de var la sisådär, lite drygt att kolla på ju.. Samma sak varje gång känns de som xD haha. Längtar till avsnittet då vi är med på båten, hihi, får se om vi syns något ;D hahaha. Sen kollade jag en stund på Toppform också : ) Sen tog de slut...

Mamma var här inne nyss och pratade lite... men hon drog igen!! Jag gör inte alls mycket just nu, kollar lite tåg och skit. Och självklart lyssnar jag på Sonja också, finns ingen bättre!!! Fick choklad av mamma tidigare som jag sitter och smaskar på också : )  Gött!! Och jag har faktiskt lite tråkigt, jag vill göra något...
Gränslös kärlek
/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback