Tvn...

2008-10-31 @ 21:29:02
Först var de dags för Ensam mamma söker, de är så mysigt att se de ju... hihi. Johanna och Alex är sjukt söta tillsammans, hoppas de slutar med dem två också... Anette hoppas jag väljer han, Richard, passar jättebra tillsammans ju!! Och Nina bryr jag mig inte så mycket om, de är mest tråkigt att se, haha xD Nu längtar jag till på söndag så man får se fortsättningen :D hihi.

Idol var det dags för sen, de blev de iallafall xD HAHA. Men tänkte att de skulle kanske vara kul att se när de var schlager.. De var la bra, drygt att de skulle prata mitt i sådär bara xD.. Bäst ikväll var Lätt Kevin asså, blev jäkligt chockad över hur bra han sjöng, och på svenska också :O Han måste ju fan va kvar... Och Johan var fan bra idag också!!! Gjorde ju låten jättebra ju, fast inte sista tonen men allt annat typ. Sen vet jag inte om någon gjorde sådär jättebra ifrån sig... RobinE var la också bra : ) hihi. Vem som åker, hmm. Jag hoppas ju på Alice, men hon åker såklart inte.. Så de får la bli RobinB eller Lars... Nu blev de slut här, får se sen vem som åker ;D

JAG LÄNGTAR TILL MELODIFESTIVALEN... Kan de inte bli februari NU?!?!

Glitter och glamour
/ C.


Kommentarer
Postat av: Mika

Sepideh eller Lars åker tror jag....



GEEEEEEEEEE MIIIIIG FEEEBRUAAAARIII?!?!??!?!?!

2008-10-31 @ 21:39:51
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback