Fucking Åmål.

2008-10-07 @ 17:34:54
" Elin har hånglat med ungefär 70 000 killar, och tycker allting är tråkigt. Hon längtar efter att något skall hända. Jessica är tillsammans med Markus som tycker att han är tuffast i hela Åmål. Johan är Markus bästa kompis, han är dessutom förälskad i Elin, som tycker att Johan är töntig eftersom han kör moped trots att han går på gymnasiet. Och så Agnes som är ensammast i hela världen och som älskar en viss person så mycket att hjärtat nästan går sönder..."

----------
Jag kollade på denna film för en stund och jag bara älskar den. Så himla bra ju.. Jag tror nog alla har sett den verkligen, men om de är någon som inte har sett den, så rekommenderar jag den starkt. SE DEN!!!!!

/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback