Vakna med The voice.

2008-10-08 @ 09:18:02
Ja, efter förra inlägget så började jag kika runt på lite bloggar och kikade då in i Sanna Brådings blogg. Och då hade hon skrivit att hon skulle vara med i Vakna med the voice vid halv nio, så ja de var bara att slå på femman xD haha. Hon pratade om sitt liv, allt som hade hänt och vad som händer nu och sådära. Väldigt intressant att höra ju, jag följer ju även hennes blogg, men de var intressant att höra lite mer från henne om vad som hänt och sådära.

Liksom, jag har diggat den människan ända sen hon slog igenom i Tre kronor, hon är ju så sjuukt cool!!! Jag har träffat henne några gånger och hon är en ashärlig person : ) hihi.


Bilden är ärligt snodd från hennes blogg, som ni hittar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback