Varför...

2008-10-27 @ 19:07:49
Varför är jag så himla trött för?! :S Jag förstår inte, de är sjukt.. Eller de kanske kommer nu från globen-övernattningen, men de borde de inte göra. Jag har ju sovit sen dess xD haha. Men jag har varit trött hela dagen... trött och hängig liksom. Ont i huvve har jag också, de gör typ ont om jag bara råkar skaka till de lite, jobbigt.. Och jag håller, ärligt, på att somnar här... Så himla trött är jag... Och den där hemska känslan, saknaden kommer över mig.. Jag saknar Henne, yes!! De som varit i min närhet under helgen vet preciis vilken jag menar!! Nog pratat om de, nu ska jag ta och lägga mig i sängen och se klart på Mello-musikalen, orkade inte se klart den inatt...
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback