Vem sa att ensam är stark, ensam är svag.

2008-10-21 @ 17:05:58
Jag har då typ inte gjort ett piss sen sist... Jag fick väldigt ont i käken som jag sa, men efter ett tag så gick ju de över och nu känner jag inget alls, eller lite känner jag väl xD haha. Men annars är de helt okej : ) Jag har försökt mig på packningen, hittade lite kläder så nu är det klart, gött! Ska få i allt i väskan sen också, men de får vi testa lite senare eller nåt. Sen har jag bara suttit här och tryckt, lyssnat igenom *host Christer Sjögrens *host* skiva, den var liksom... bra (A) HAHA. Men sen bytte jag till musik i min smak och då blev de Sonja :D haha. Jag undrar hur många gånger hennes nya har gått på repeat nu?! HAHA. De lär nog vara en hel del, den har ju gått varm sen den släpptes!!!

Jag börjar bli lite hungrig nu också, men de finns ju nada hemma, eller de finns ju massa gott men inget som jag kan äta nu xD HAHA. Spännande och se vad de blir för kvällsmat sen, va jag kan få i mig för nåt... Nu ska jag glo runt lite här och tråka vidare...
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback