Det känns som denna dag blir lååång...

2008-09-04 @ 12:01:47
Nu har jag hamnat här igen... Men jag har faktiskt ätit frukost, grattis till mig!! Hunnit borstat tänderna. Satt i linserna. Plockat fram kläder för dagen. Packat väskan för helgen. Bara lite småplock kvar som jag plockar ner lördagmorgon innan jag åker...

Funderar nu, vad tusan ska jag nu hitta på?! Som rubriken säger, att denna dag känns som att den blir aslång, tack vare att jag var uppe tidigt och redan hunnit gjort massa... Gaah så drygt!! Jag vet inte vad jag ska göra nu, orkar jag kolla på OC igen?! Eller om jag kanske ska ta och byta om och ta mig ner på stan, men jag kan ju inte snurra runt där i typ två timmar innan jag ska till skolan, de blir för drygt, tar ju säkert en kvart att gå igenom allt xD HAHA. Nejje jag blir la kvar här en stund, jag kanske hittar nå skoj på datorn *host*
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback