Gröna äpplen.

2008-09-22 @ 20:13:23
Här sitter jag och äter äpplen, de är så sjukt gott, de var ju så väldigt länge sen jag åt de :S haha. Lyssnar även på lite musik och så : ) Chattar lite på msn också!!! Jag har som sagt suttit här hela dagen, men jag har fått något gjort, jag har skickat iväg bilder på framkallning ;D Även mamma, vi har glott igenom alla Mallis-bilderna och studenten-bilderna för hon ville ha, så de blev fixat : ) Najsnajs, nu vill jag bara ha alla kort så jag kan fixa mina tavlor här :D -längtar... Oj juste, höll på att glömma, jag har gjort om min header idag :D haha. Jag är väl nöjd för stunden som jag brukar säga, haha. Men jag ska nog ha den ett tag, hoppas jag iallafall.

Resten av kvällen är väl inte planerad, de är nog inget på tv heller : /. Så de kanske kan bli någon film eller Mello-musikalen igen (A) hihi. Lööv it! Eller sitta här som vanligt ;D

Fem i topp idag:
Sonja Aldén - Du får inte
DeDe - I want you
Anna Nordell - Där finns du än
Jessica Andersson - My heart will go on
Cam Tyler - Feels like heaven


Nej nu ska jag se vad folket vill mig ^^.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback