"Jag kan sluta om jag vill"

2008-09-30 @ 16:27:06


Jag ÄLSKAR verkligen showen, såg den tyvärr inte live, men dvdn har spelats ett x antal gånger här hemma kan jag lova!! Jag blev fast direkt. Jag Älskar Bounce, så sjukt jäkla grymma ju!!!

KOLLA liksom :

Allt är så himla grymt men jag tycker nog ändå att vid tiden 0.48 är det Bästa, så coolt!!


Benke, Jennie och Joe ur Bounce Live!

Jag har faktiskt sett dem live tre gånger, och jag längtar verkligen tills jag ska se dem igen!!! Dem är bara så BästBästBäst!!

Köp Dvdn eller varför inte, gå och se dem Live!!!
En upplevelse ni sent kommer glömma.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag har sett den där showen live och jag säger bara en sak - FAAAAAAAAAAAANTASTISKT!

2008-09-30 @ 19:35:12
URL: http://mathildanordlander.se/blogg
Postat av: Carro

Mathilda: ÅÅÅÅÅH VA AVIS JAG BLIR :O Jag tänkte gå men sen kom nåt annan i vägen, så surt! Men har ju sett Gökboet ju, och snart kommer en ny föreställning :D IIIIH!!!

2008-09-30 @ 19:42:28
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback