Komvux!!!

2008-09-02 @ 10:57:54

Jag kom hem för en stund sedan... Jag har ju som sagt vare till komvux imorse, hade svenska lektion. Började redan vid nio, den första man möter innanför dörren är läraren som frågar vad jag gör där så tidigt xD Men hon kom på sig ganska snabbt att jag skulle på hennes lektion xD Iallafall, hon gick igenom lite vad kursen skulle innehålla och skit, de andra fick skriva massa skit i loggböckerna (jag har redan gjort de). Vi fick gå ihop två och två och sedan fick man berätta för de andra om tre egenskaper den andra personen hade, haha, de var lite kul, jag och emelie satt mest och pratade annat och om hur svårt de var xD Men de gick fint iallafall, fick hitta på nåt när vi stod där.. Slutade strax innan tio, men jag pratade lite snabbt med A, hon trodde jag bara hade fördjupningen kvar men jag tror jag har mer.. Så jag ska till henne på torsdag, en halvtimme innan lektionen börjar och då ska vi strukturera upp de sista jag har : ) Gött!!

Och nu sitter jag här och mumsar choklad xD haha! Tänkte att jag skulle leta reda på mina papper om fördjupningen och se hur långt jag kommit där : ) Fixa ordning lite bland skolpappren, de är alltid bra... Nu är de värsta kaoset xD

Skriver mer senare, när dagen börjat xD
Smiling in love
/ C.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback