Onsdag!

2008-09-17 @ 10:26:25
Ja här sitter jag... Micke drog till skolan för en stund sen, haha!! Jag kände att de var ingen idé att ta sig ut idag, jag orkar verkligen inte gå på stan, har ändå inga pengar att shoppa för. Och jag går igenom stan allt för snabbt när jag är själv xD HAHA. Så jag blev kvar här, behåller mina klipp på remsan till nån annan dag (A) haha. Yeah!!! Micke är väl hemma runt halv fyra typ igen eller va han sa xD hihi. Men jag tänkte iallafall att jag skulle blogga om gårdagen och även missbruka Jessica-klippet lite (A) i löööve it!!

Nej om jag kanske skulle ta och duscha nu, känns lite kul att sitta här i pyjamas xD
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback