Snart iväg...

2008-09-15 @ 17:50:01
Jag håller just nu på och packar :D Haha, inte så värst lätt tycker jag.. Hm, vet inte vad jag ska ha med mig, vet inte vad de blir för väder, vet inte vad vi ska göra typ xD haha. Eller vi ska ju på Så ska det låta-inspelning men mer vet vi inte : ) hihi. Men kul ska vi ha iallafall :D

Snart är det mat här också :D Gott, de blir pannkakor, hihi. Det var länge sen man åt de, jag hoppas verkligen jag ska kunna äta nåt xD Jag har ju lite svårt att tugga, hmm. Det tog mig fan 10 min att äta upp en godis xD HAHA. Men nåt ska jag väl ändå få i mig, inte ätit nå mer sen imorse ju!!!

Nej jag ska försöka packa lite till, eller iallafall skriva packlista : )
Smiling in love
/ C.

jag saknar diig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback