Tråkigt.

2008-09-14 @ 22:28:43
Jag har faktiskt lite tråkigt här. Finns inte så mycket att göra... Jag lyssnar fortfarande på Sonja (A) fast nu både "Du får inte" och "Du är allt". Jag älskar båda låtarna : ) hihi. Jag tror ärligt inte jag gjort något annat sen sist asså, ätit med mor då.. Men annars har jag nog bara suttit här och glott runt!! Shiit vilket liv :S Skärpning, fan.

Imorgon ska jag till tandläkaren igen, dags att dra ut tänder fast nu andra sidan xD De ska bli på morgon. Sen måste jag typ förbi skolan också, för att fixa lite papper och skit. Ska förbi mormor också : ) hihi. Sen ska jag kanske, om jag hinner, till Dollar, lär fan köpa godis där (A) haha. Och jag måste få tag på en person också så jag vet lite hur de blir... Kanske packa också, de visar sig imorgon!!! : ) Juste, jag kanske tar mig till badet och dansar lite imorgonkväll också, beror ju helt på hur jag mår, jag får ju egentligen inte anstränga mig nåt menmen...

Nej nu ska jag glo vidare här, och det blinkar så fint här xD
Smiling in love
/ C.

Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback