And I fall in love with my stereo.

2009-05-01 @ 00:28:53
Det blev inte så mycket mer plugg här. Jag fixade en liten grej på en historiauppgift, så det är klart! Kollade lite smått på en info&layout-uppgift också, men den hinner jag göra klart på söndag. Annars har jag mest suttit här och glott hela kvällen. Syster har ju haft kompisar här, så de har spelat hög musik nere så jag har haft lite partymusik här, mycket bra!! Jag har även anmält mig till Vårruset här i Gävle också, det ska bli mycket kul att springa igen. Får se om jag hittar nån att springa med, det gör jag nog, hihi. Och bara för en kort stund sedan så packade jag klart för helgen också, woho. Jag ska till Uppsala/Sthlm. I love it!!!

Nej nu ska jag kika runt efter något kul. Så säger go´natt här.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: erica

:) jag har bäst musiksmak (min skiva som spelades) ;)

2009-05-03 @ 18:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback