Dags att röra lite på sig...

2009-04-23 @ 16:49:03
Var i skolan tidigare och hade lektion. Pratade lite om den muntliga redovisning som sagt, och jag kämpade på med den. Snart skrivit klart hela manuset, sedan lär jag fixa powerpoint-presentationen, hihi. Slutade vid tre och då var det raka vägen hemåt. Och nu sitter jag här och glor och pratar lite på msn...

Och snart ska jag iväg och träna också, wohoo. Jag längtar verkligen. De är för tusan en vecka sedan jag var där och tränade nu. Ojoj, skärpning Carro!!! Men det ska bli så otroligt kul att skutta runt lite. Step2 idag, det där mer dansinspirerande, superkul. :D iiiih.

Nu ropar mamma, det är matdags!!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback