Dina färger målar bladen och leder dig.

2009-04-05 @ 12:30:45
Jag är vaken och det har jag varit i två timmar typ. Sitter här och lyssnar på lite musik just nu. Kollar lite på bdb och face också. Ingen frukost har det blivit ännu, det finns inte så mycket hemma liksom och jag kan inte tugga vad som helst. xD Men något ska jag få i mig snart.. Dagens planer är väl inte många alls, jag ska ju iväg och träna vid kvart över tre och innan det ska jag faktiskt ta och sola också. Solarium dock, för det är tyvärr ingen sol ute idag. Sedan får vi se vad som händer. Jag vet att jag borde plugga men det händer ändå inget av det. Eller jag måste ju egentligen, inte lång tid kvar nu. Ligger efter i ganska mycket, gaah.

Nej nu ska jag packa träningsväskan och kanske hitta något att äta.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback