Dreaming, Hoping, For another try.

2009-04-01 @ 23:09:28
Klockan tickar på och blir mycket, det är faktiskt dags att dra sig till sängen. Ska upp tidigt igen, men nu är det inte för att jobba utan för att det är skola. När ska jag få sova?! haha.

Det har inte hänt så mycket idag. Jag har bara suttit här vid datorn, pratat med massor av vänner på msn. Myspys. Planering inför sommaren börjar sakta men säkert ta fart också, gud vad jag längtar. Det kommer bli bäst alltså. Har även kollat lite på tv, najs. Mailat lite folk och sånt dära. En lugn och skön dag, men ändå lite tråkig, när det inte har hänt så mycket. Men imorgon, vi får se vad som händer då alltså. Det känns som att det finns en del. Det blir iallafall skolan, börjar vid åtta, får se hur länge jag blir kvar, haha.

Nu ska jag sova. Hörs imorgon.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mika

Sommaren 2009 kommer bli AMAZING! <3

2009-04-02 @ 16:16:53
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback