I close my eyes and the flashback starts.

2009-04-24 @ 00:07:18
Precis när jag tänkte stänga ner radion här så började September sjunga på Cry for you.
Jag älskar den..

Jag gör inte så mycket vettigt här vid datorn och det har inte hänt ett skit sedan jag kom hem från träningen. Bara suttit här och ugglat runt. Jag vet inte vad jag ska göra, men något vill jag göra. Inte så trött längre heller. Och jag har ingen direkt tid att passa imorgon heller, vi har studiedag, gött. Så det finns typ inga planer för morgondagen, eller ska nog ner på stan om jag orkar. Har 25% rabatt på kappahl, så man kanske kan hitta nåt skoj där. Kanske försöka få något plugg gjort, hm. Kanske funkar, om jag lyckas göra en sak i taget, haha. Och jag måste typ sola också.. Kikade in på smhi nu och de ska tydligen bli sol och varmt imorgon och på lördag, heja. :D Då vet jag vad jag ska göra, soooola ute. Nej nu svamlar jag bara på här, tänkte ju faktiskt bara kika in och säga go´natt. Hörs mera imorgon när jag är vaken.

Go´natt!

En bra låt jag hörde på radion för en stund sedan.

Kommentarer
Postat av: Mika

Åhhh, jag älskar Lovestory! <3

2009-04-24 @ 05:58:26
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback