I felt your touch and I wanna dance the night away.

2009-04-25 @ 11:54:12
Klockan är mycket tycker jag, halva dagen är ju förbi. Så känner jag faktiskt. Men det är ju lördag och man borde ju få sova, men jag känner att jag inte riktigt har tid för det. Men kom ju i säng vid halv fyra inatt, kollade klart på filmen, haha. Men jag vaknade ju för en stund sedan. Mamma har nyss åkt iväg, hon ska till Uppsala på dop. Min kusins barn ska döpas, men jag kände inte för att följa med. Tänkte ju träffa S men har inte hört något, också måste jag plugga, hm. Så jag hoppas det blir något gjort... Det är ju för sjutton fint väder ute också, solen skiner och klarblå himmel. Jag ska ut. Men först så ska jag duscha och äta lite frukost... Vi hörs igen senare när jag hamnar här.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback