In Estocolmo. <3

2009-04-09 @ 22:07:15

Bussen rullade in på terminalen i Stockholm vid två-tiden idag. Micke mötte upp mig, kuuuul att träffas igen ju. :D Jag fick present också, Velvets skiva, TACK! Vi låste in min väska, köpte kort och sedan tog vi oss ut till Väsby centrum. Kom ut dit lagom till tre ungefär. Det skulle vara något påskfirande där och Annamia var konferencier där, fick reda på det i söndags. Det var superkul att träffa henne igen, underbara människa. Träffade även Elin också. Vi hängde där vid scenen fram till sex ungefär. Var och åt däremellan någon gång också. Pratade med Annamia och Elin flera gånger, sjöng och hade oss. Mycket trevligt. Vi blev kvar med folket när de plockade undan alla grejer också, hängde med ut till bilen, snicksnackade lite och tog hejdå av Andreas. Sedan in med Annamia, Elin och en annan tjej igen, tog hejdå av dem. Men Annamia träffar vi snart igen, wohoo!!!


Vi tog oss hemåt, in på hemköp för godis och dricka också. Sedan hem hit, kom la hem strax efter åtta ungefär. Kollade på Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show, det var lite roligt, haha. Nu sitter vi här med varsin dator och blänger på Melodifestivalen 2009. Jag måste sluta nu, dags för Måns och Porrhögen. <3 LOVE IT!!!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback